24 August 2015

THIS IS PISMP JANUARY 2O12

Unknown | 3:58 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


 Sekejap je masa .. dah final semester final year dah .. Dulu ingat lagi , masa mula-mula masuk dulu tahun 2010 , dalam hati nie alahai 5 tahun setengahh .. lama gillerr .. Haa giller la kauu , sekarang dah nak habis dah pun .. Syukur Alhamdulillah .. Ni laa family PISMP Januari 2012 aku .. Kami ada seramai 245 orang kalau tak silap .. Then ada 12 unit dalam batch .. Kira unit dan bilangan student batch paling ramai dalam IPG nihh .. 
Haha , my classmates .. Keluarga 5 tahun setengah dan selamanya .. PISMP Bahasa Melayu SJKC
PISMP Bahasa Melayu SJKT
PISMP Pra Sekolah (1) SK
PISMP Pra Sekolah (2) SK Peribumi
PISMP Pengajian Cina 1 SJKC
PISMP Pengajian Cina 2 SJKC
PISMP Pengajian Tamil SJKT
PISMP Pengajian Islam SJKC
PISMP Pengajian Islam SK
PISMP Pemulihan
PISMP TESL SK
PISMP TESL SJKC



Aku tak tahu macam mana aku nak hadap hari-hari yang akan mendatang nie lepas dah habis study .. Posting tu insyaAllah akan ada , tapi macam mana life aku tanpa kawan aku yang semuanya gila-gila nihhh .. Haaa aku tak bolehhh .. Benda yang paling aku lemah sekali ialah perpisahan .. Cukup la zaman sekolah menengah dulu , ambil masa nak stabil balek .. Berkawan zaman bekerja dan zaman study memang berbeza .. Seriously akan merindui zaman study .. I will miss u guysss !!





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...