22 March 2015

FARHAN PERGI KENDURI KAHWIN FARHAN ♥ FARHANA

Unknown | 11:15 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Sudah di Terengganu [klik sini] , ke Pahang pulak kita .. hahaha .. Kali nie Walimatul Urus di Felda Tersang Raub , Pahang .. Majlis Perkahwinan Farhan ♥ Farhana [ Hans & Ana ] , senior aku masa dekat IPG dulu ..

" Farhan pergi kenduri kahwin Farhan & Farhana " , haha takleh belah tajuk entry nie .. Main taip je apa yang terlintas dekat kepala .. Sebelum story lebih lanjut kita flashback balek 5 hari sebelum tu .. Hehehe ya 5 hari sebelum .. Actually majlis sebelah perempuan diadakan di Lanchang -- kira-kira 5 hari sebelum majlis sebelah lelaki , 14 Mac 2015 .. Kalau diikutkan aku nak pergi majlis sebelah perempuan , tapi disebabkan ada kenduri dekat kampung , so aku decide nak pergi kenduri sebelah Hans .. 
[Photo by Khalil GP] Majlis sebelah perempuan .. Amik kauu , keluar dari kereta dah terpacak photographer nak snap gambo kau Han .. Ke kau memang ready nak pose siap-siap masa keluar kete tu , hehe .. 
Actually sang pengantin , aku nie macam konpius sikit pasal warna .. Ni kaler silver ke silver + coklat ke ape ?? hehehe .. Tapi seriuss cantikk , bagai pinang digergaji empat xoxoxo .. lawak jerr .. Kak Ana cantik , Hans kau nampak putih haha ..
Diorang nie antara yang terawal rasmi majlis Hans & Ana .. takpe takpe , tunggu turn aku pulop ..
Yahhh , turn aku dah sampai , hahaha .. Siap rasmi pelamin gi .. Majlis sebelah lelaki 21 Mac 2015 dekat Raub , Pahang .. Seriuss pelamin dia memang cantik .. Aku suka decoration berasaskan kayu .. Simple classic + modern ~~ Japp , yang tutup dengan bantal tu dah kenapa ?? hehh hehh kbaii ..
Wuuuu .. wekkk .. wooo ~~ hahaha , habis tak ada gaya dah .. Main rembat je apa yang lintas dekat kepala .. Kang kebas pulak tangan photographer depan nie pegang kamera , heh hehh ..

Alhamdulillah , sampai jugak aku dekat majlis kau Hans .. Nanti majlis aku jangan lupa .. Cewahh lambat lagi .. Apa pun aku ucap tahniah dekat kau & kak Ana .. Jaga hubungan suami isteri baik-baik .. All the bestt dengan title baru tu , haha .. 





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...