12 February 2015

KIMCHI DALAM PERUT

Unknown | 8:34 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Semenjak duduk berpraktikum dekat Kuantan nie , tak berhenti-henti aku serbu tempat makan dekat sini .. Harapan nak turun beberapa gram berat badan tu memang takde chance , jangan harapp laaa .. Aku ni dah beberapa hari dah menginap nak mencekik makanan negara Winter Sonata tue .. Tambah-tambah pulak lepas tengok Roomate , Running Man .. Omo omo , kecur air liur wehhh ...
Finally , geng housemate pergi jugakk ke sini .. Seoul Garden dekat Berjaya Megamall , Kuantan .. Ahhh ohsem , dah lama tak pergi sini .. Memang aku nak mencekikkkk sepuas-puasnyaa ..
Ni semua part aku .. Tak termasuk lagi yang member-member punya , hehehe .. Habis okehhh .. Kimchi , bulgogi , ramen , kimbap dan lain-lain .. Ni baru hidangan pertama , ada lagi nihhh ..
Bakor jangan tak bakor ..
Muka-muka sebelum .. Tak telan lagi benda alah yang penuh dengan pes soya nie .. Lambat benau nak membakar daging-daging nie ..
Jemputtt makannnn 
Sumbat , jangan tak sumbattt .. aku memang suka makan daging dengan sayur greeny nie ..  
Kimchi dekat sini takde laa semasam jeruk teruk macam kimchi original dari Korea yang aku makan tue .. Kalau yang ori tue 4 ,5 hari aku sendawa pun still rasa lagi feel dia .. wekk wekk .. haha
Geng perut 4 tangki dah surrender .. Takleh gi dahh .. Last-last sumbat pencuci mulut jer .. Pastu nak berjalan keluar pergi tempat parking terseksa gila .. Perut penuh sampai takleh nak gerak dah , Hahaha .. Next time terjah tempat lain pulak ..



- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...