02 January 2015

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Unknown | 4:10 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Bismillahirahmanirrahim .. Kini bermulalah perjuanganku yang terakhir di bumi Afzan nie .. Nervous , takut , risau semua ada .. Ya lahh , dah hampir 5 tahun setengah berada dekat sini .. Lepas dah hadapi macam-macam benda , sekarang dah sampai ke peringkat yang terakhir .. 
Untuk semester 7 nie aku akan menjalani praktikum fasa yang terakhir selama 3 bulan .. So sekolah pun dah dapat -- akan berpraktikum di SEKOLAH KEBANGSAAN PERMATANG BADAK , KUANTAN .. hehh hehh .. Dalam semester nie jugak la aku akan siapkan proposal untuk tesis / kajian tindakan aku nanti ..

Next sem pulak , semester yang terakhir nie aku akan menjalani internship di sekolah yang sama selama sebulan .. Pastu tibalah sesi pecah kepala otak tangan jari apa semua nak siapkan kajian tindakan / action research dalam tempoh masa yang ditetapkan .. Kemudian kalau ada rezeki aku and the gang akan menjalani sesi temuduga Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan [ SPP ] .. 

Harap semuanya berjalan dengan lancar ..
May Allah ease everything ~~




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...