30 October 2014

BLACK ROSE NIGHT

Unknown | 5:11 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Alhamdulillah , hampir seminggu++ selepas [ Festival Lagu Rakyat ] barulah kiteorang berpeluang nak buat makan-makan bersama .. Ohh yea , dinner bertuah yang bertemakan Black Rose Night nie kiteorang buat gunakan wang hadiah yang kiteorang dapat semasa jadi johan pertandingan lagu rakyat hari tue .. Diorang semua bersepakat nak buat makan-makan bersama , so kiteorang decide nak buat " Black Rose Night " nie ..
Haha , kalau korang perasan doorgift atas meja tue , aku beli semasa lawatan dekat Johor hari tue .. Beli siap-siap untuk semua .. Geram pulak aku tengok bear kecik tue , terus aku grab .. hahahaha
Le' Guys 
Le' Ladies
Pensyarah , pelakon , pemuzik , penari dan krew yang bertungkus lumus dan memberi kerjasama semasa festival hari tue .. 
Aku malas nak cakap .. Tapi hagakk tinggi jugak aku lompat .. Bergegar hotel dekat situ .. hahaha
Kalau kekuatan Tuah terletak pada namanya , kekuatan hamba pula ?? terletak pada seluar merahnya .. hahahaha .. Naseb kau ringan Syahir , kalau tak memang dah buasir aku .. hahaha

Thanks for tonite .. Owh yaa .. dan tenkiu untuk semester 8 yang dah nak habis belajar sebab sudi join produksi nie ..Terima kasih banyak-banyak and good luck untuk kerjaya masa akan datang ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...