03 August 2014

KETUPAT CICAH SUSU DUTCHLADY [PART 1]

Unknown | 1:18 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Pertama sekali , SELAMAT HARI RAYA !!!! hahaha , kalau nak yang ringkas lagi SHRAFMZB , memang malas tahap gaban dah tuu .. سلامت هاري راي ~~

Alhamdulillah , raya tahun nie dapat pulang ke kampung halaman .. Saat nie la yang paling ditunggu-tunggu sekali .. Hari last dekat sekolah memang tak pikir ape dah , jasad di sekolah hati di kampung .. Nampak highway jerr , haha
Selamat Hari Raya dari kami !! baju raya tema coklat tahun nie .. Aduhh mak punya warna pilihan , sama tona dah dengan warna kulit aku .. hehe
Kebahagiaan aku di dunia dan akhirat , insyaAllah ~~
Adik dan sepupuss
Rumah member yang wajib pergi time hari raya .. haha
Raya first memang betul-betul raya dekat kampung .. Spend masa dengan family & member sekolah rendahh .. Time nie la nak jumpa kawan-kawan pun ..
Geng SKB .. designer , cikgu dan engineer .. hahaha
Tema hijau itu malamm .. Sepupu yang sezaman dengan aku time kecik-kecik main terjun bendang apa semua .. Cuma tak cukup korum sorang lagi takdak .. 
Second dayy , serbu rumah sedara mara .. haha
Part of my family .. Semua dah besar panjang .. Yang dalam gambar nie semuanya dah berkahwin kecuali aku T_T dan budak kecik tuu , haha .. Bila berkumpul ramai-ramai macam nie rasa bahagia giller .. aura dia sangat lain ~~

Okeyy dah habis part 1 , sambung part 2 pulak .. 






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...