07 June 2014

WEDDING AINA ♥ HISYAM

Unknown | 12:15 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Wowowo .. senyap-senyap dia nie .. Tahu-tahu dah nak kawen .. Hahaha Aina , aina .. Dia nie senior IPG aku merangkap geng balek sekali ke Kedah-Lipis-Kedah .. Senang ceritanya aku selalu menumpang kereta dia .. Haha takleh bayangkan makcik giller nie dah kawen , hehehe .. Serius naik kereta dengan dia memang takleh nak tido , keje menggila dalam tue campur pulak tahap kewarasan aku yang agak kurang nie - memang tiktopp .. hahaha

Tanggal 6 June hang dah jadi bini orang , hahaha .. Kebetulan jodoh si Hisyam nie pun orang Lipis .. Barakallah bro , barakallah .. Aku datang kenduri hari nie memang dikelilingi dayang .. woot woot hahaha
Haa .. bersama pengantin lama+baru .. yahhh Abang Reza + Muni , nampak bahagia aku tengok hangpa berdua sekarang , alhamdulillah .. Aku pernah attend kenduri diorang tahun lepas --> [entri nie]
Weyy weyy Aina and Hisyam .. Tahniahhh atas ikatan perkahwinan nie .. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat .. Behave beb behave , dah jadi isteri orang dah nie hehehe  .. Barakallah~~




- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...