17 June 2014

#KESEKOLAHKEKITA??

Unknown | 12:23 PM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Alhamdulillah , diberi kesempatan untuk melawat cikgu-cikgu dekat Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Baling .. Seriuss rasa rindu gila dekat depa .. Selepas 4 tahun setengah tinggalkan sekolah .. huuu ~~ tacing bhai tacingg ..
Nasib baik mai awai , sempat jumpa cikgu Zuraidah a.k.a cikgu math masa form 4/5 dulu .. Cikgu yang sangat gila sporting , kaki potpet dan balut ketupat dengan aku .. hahaha .. Jumpa kalau tak kena sentap memang tak sahh .. haha cikgu cikgu .. depa nak pi hantar student ke Pendang nie , ada kem ..
Yahhh teacher Lini a.k.a cikgu addmath .. Haha jangan tanya pasal addmath dah teacher sekarang nie .. 4 tahun dah tinggal hanyut ke dalam laut , hihihi .. teacher pun nak pergi ke kem jugak , alhamdulillah laa sempat jumpa .. 
Junior gua .. tak tahu jarak berapa tahun dahh .. Waktu diorang masuk form 1 aku dah keluar sekolah , tapi sempat kenal masa kem dekat sekolah - diorang jadi anak buah aku .. Dulu paras bahu je , sekarang dah tinggi melangutt ,.. hehe
Yaaaa bila tengok cikgu Amzari terus teringat LK .. haha boleh kata subjek killer waktu tu , tapi sebab minat gua ambik jugakk .. hehe alhamdulillah dapat keputusan yang baik masa SPM dulu , thankss cikgu ..
Cikgu Shukri a.k.a cikgu fizik dan ustazah Nabisah .. Ya Allah terharu bila tengok depa ingat lagi dekat kami .. huuwaaaa~~ ya laa dulu slim , sekarang lagi "slim" .. takut dah tak kenai .. hahaha
Ustazah Ummul , masih lagi contact dia sampai hari nie .. thanks ustazah untuk ilmu-ilmu yang disampaikan sebelum nie .. Halalkan semuanya yea .. Tapi agak sedih jugak la tak dapat jumpa semua cikgu, ustaz ustazah dekat sini .. Rasa macam tak tercapai matlamat datang sini .. Ada yang pergi kursus , program , pastu ada yang ada kelas pulak .. Takpa-takpa aku cuba memahami , mungkin macam tu jugak la situasi aku nanti .. 

Sempat bagi "cenderakenangan" yang aku buat nie dekat depa , harap depa suka .. Dekat cikgu-cikgu yang tak sempat jumpa pulak aku kirim dekat cikgu Zuraidah suruh bagi .. hahaha terpaksa jadi postwomen pulak , thankss cikguu !!








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...