09 December 2013

GOLD & TURQOISE - BERGABUNG MELETUPP

Unknown | 11:07 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Aku gi kenduri dekat Penang dengan family , kenduri rumah sedara aku jugak .. perrrghhh seriuss hari ni memang banyak giller kenduri , jenuh nak atur satu-satu .. Pagi kenduri dekat kampung , petang dekat Penang pulak .. tapi yang dapat pergi dua jer .. yang lain serah dekat family aku ,  hehehe ..

Wahh dekat rumah kenduri kali nie bestt , bukan setakat nasi kenduri jer ada .. laksa , ais kacang , air tebu dan bubur pun ada !! Akibat dah terlalu kekenyangan telan nasik minyakk , so aku decide nak makan juadah tue jer .. tak mampu dah oden nak terusskkannn .. 
Wahh gold & turqoise .. actually tak plan pun nak pakai sedondon hari nie dengan sepupu aku .. orang lain sibuk makan dekat luar , kami ramai-ramai menyelinap masuk dalam bilik pengantin nak bergambau .. hehehe
Lagi kenduri .. wahahahahhh , geng terjun sawah dan mandi parit dah naik pelamin derr .. Takpa wehh , lepas ni biar anak-anak kita pulak yang meneruskan legasi kita nie , hehe .. Tahniahh Yati dan pasangan .. 






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...