11 November 2013

TEPUNG TEPUNG NOVEMBER

Unknown | 5:29 PM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Orang kedua orang yang paling aku sayang sekali selepas family aku , of course laa kawan-kawan aku .. Kawan di kala susah dan senang .. Berkawan biar seribu , bercinta biar satu .. Sebab tue aku suka tinggal di asrama , dari sekolah menengah lagi .. sebab dari situ aku dapat belajar dan mengenal kawan .. Lagi 1 kita boleh buat apa yang kita suka dengan kawan-kawan .. tapi masih ada lagi batasannya .. haha

aktiviti yang paling aku suka sekali sewaktu bersama dengan kawan-kawan ialah sewaktu celebrate besday diorang .. haaa bukannya formal-formal sambut dekat restoran cenggitu okeyyy .. memang prank gila vaviss punya .. hahahaha
Soalan Esei Bahagian C , KBKK :
MENEPUNG ORANG adalah lebih baik daripada menepung tawar .. Bincangkan .. (20markah)

Hehehe .. plan aku , Lai (roomate punya mangsa) dan member lain menjadi jugak .. punye la kiteorang tunggu dia balek bilik , sampai pukul 1 pagi kot kiteorang tunggu .. Last-last tak tahan memang pergi blok sebelah teruss , kasi mampuss sama dia .. haha .. 

Happy Birthday Muhammad Azam Chong.. Semoga sentiasa mendapat rahmat dari Allah S.W.T & dimurahkan rezeki.. Ermm tepung-tepung tue boleh guna balek tue , buat kuihh .. Jangan bazirrr .. hehehe

***

Lepas sorang , sorang pulak kena .. Disebabkan tengah exam , kiteorang portpone dulu aktviti mehaprakkan orang nie .. malam last baru kembali aktif .. haaa 

Perghhh , kali ni memang susah giller nak menepung si syahir .. siap kena cari dekat blok sebelah .. awal-awal lagi dah lari sembunyi .. yang tak tahan pergi sembunyi dalam loker bilik budak cina .. hahahaha .. yang tu memang takleh belahh .. lepas tepung si syahir , kasi hentam pulak sama si muiz .. haha padan muka

deyy Bro, lu ingat kalau besday time musim exam just macam lalang jerr ?? 
orang pakat tak celebrate ko - fokus nak hadap buku .. haha 
lu silaappp.. memang silapp .. kita olangg simpann , simpan sampai tiba masanyaaa.. hahaha

tepung yang Kiah janda buat jual pisang goreng lebih banyak .. jangan buanggg , membazirrr.. kita ambik buat kuih lain pulakk , campur telur busukk.. pergghhh harummmmm..

heeeee~~ 
hepi belated besday Ana Abdullah & Abdulmuiz Ishak !!









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...