27 September 2013

APC 2O13

Unknown | 8:12 AM | 00 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum


Alhamdulillah .. Masih diberi rezeki dan peluang oleh-Nya untuk menerima anugerah nie , Anugerah Pelajar Cemerlang 2O13 .. First sekali syukur kepada-Nya dan terima kasih banyak-banyak kepada mak ayah - kalian sumber inspirasi ku , pensyarah dan rakan-rakan ..
Actually sebelum malam anugerah nie aku dikejarkan ke unit kecemasan .. Ada masalah bahagian paru-paru .. Petang tu lepas raptai untuk majlis APC nie aku rasa sakit sangat dada, tambah-tambah pulak aku baru jer lepas demam .. Memang tak boleh nak bernafas .. RoOmate takde waktu tu .. Last-last mintak tolong dekat Kasah (tenkiu sO muchhh beb) hantarkan ke Klinik 1Malaysia .. Bila diorang check aku punya condition , banyak yang bertanda merah (kritikal) .. Apa lagi terus laa hantar aku ke unit kecemasan dekat hospital ..


Dekat 1 jam lebih aku kena check dan macam-macam .. Lepas tu terus teringat dekat malam APC nie .. alamak lagi 1/2 dah nak start .. Lepas medical checkup + x-ray + bagi ubat .. Aku disahkan hidap tutttttt .. tapi yang biasa-biasa punya .. hmmmm ..
Aku tetap pergi event malam tu event badan rasa lemah giller .. Mungkin aku pikir anugerah nie belum tentu aku boleh dapat lain kali .. Sekali seumur hidup .. So dalam majlis aku hanya senyumm walaupun rasa letih sangat ..
bestie ~~
Tahniah jugak dekat Am & Ilham .. Gud luck untuk sem akan datang ..
Zamy & Mal , performance akustik korang memang bestt .. layann ~~~






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...