18 June 2013

NEW SEMESTER , APA YANG BAHARU ??

Unknown | 10:45 AM | 00 orang doakan aku slim |


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Alhamdulillah .. dah habis satu semester , sekarang dah masuk semester 4 .. Tinggal lagi 4 semester (banyak nyaa) .. Pasal result semester lepas , alhamdulillah syukur .. agak sedikit berpuas hati .. subjek lain semua okey , cuma satu subjek tu jer yang sedikit kuciwaa .. tak banyak pun ~~ but its okey , cuba lagi this sem .. chill la sikitt !!

Rasanya semester nie la yang akan banyak buzy .. hohhoo .. persiapkan diri cepat-cepat .. dah tahu keletihan aku melanda .. meh sini aku listkan siap-siap ape la yang akan "berlaku" semester nie
  • Sambutan Hari Guru Peringkat IPG (persembahan)
  • Pertandingan Monodrama
  • Kursus Bina Insan Guru Fasa IV
  • Pengalaman Berasaskan Sekolah IV
  • Perkhemahan Bersepadu Unit Beruniform
  • Konvokesyen DPLI (persembahan)

dan lain-lain yang tak ingat nak list .. Dan semester nie jugak lahh kiteorang termasuk semua umat Islam akan menyambut kedatangan Ramadhan Al Mubarak .. Semoga Allah berikan kekuatan kepadaku untuk tingkatkan amalan dan pahala pada bulan mulia ini dan seterus-seterusnya .. 

Cuti semester nie memang aku tak update langsung sebarang aktiviti yang aku jayakan dengan ohsemnyaa .. Korang pun tahu kan , cuti ni aku banyak habiskan masa dekat hospital - jaga arwah bapa sedara aku ..

Ohh yaa , thanks to sedara jauh dari Melaka yang sudi datang holiday ke Kedah .. hehe .. kelakar tengok gelagat diorang sanggup berjalan ke hulu hilir nak tengok sawah padi .. takpe , tunggu masa ambil padi nanti , kita main tangkap-tangkap ikan pulak ea ..




geng-geng lelaki .. alamak , aku sorang jer yang pakai kain pelikat , nampak sangat tak mandi lagi .. hehe

group perempuan , haha macam-macam ragam ..

Diorang dah ramai-ramai datang sini , bila la pulak kiteorang nak pergi sana .. InsyaAllah , nanti kami sampai k .. nak makan nasik minyak sekali .. hehe

Kenangan di rumah arwah paklang .. Waktu nie kiteorang baru lepas bersihkan rumah diorang .. Haa letihh bhai , nak memberus apa semua .. tapi memang enjoy .. Pakat basah habis baju basuh itu ini .. Yang berbaju orange tu anak sulung arwah .. Ehh , rasa pelik jugak - tiba-tiba lelaki diapit oleh perempuan ?? hehehe


InsyaAllah , untuk semester nie aku akan cuba buat yang terbaik .. Aktif dalam semua semua semua dan improvekan lagi pencapaian dalam akademik .. ameen ~~









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...