27 May 2013

BEGIN

Unknown | 12:59 AM | 00 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Alhamdulillah , final exam pun dah berakhir dengan gah nyer .. Sekarang nie semua orang boleh senyum sampai ke pipi .. Dah buat yang terbaik untuk final nie .. Just tawakkal jer lahh .. taknak pikir pasal semua nie.. Nanti bila dah nak keluar result baru kita pakat-pakat berpeluh resah k .. hehe

Rasanya dah dekat 2 bulan aku tak balek kampung .. Last waktu cuti sekolah bulan 3 dulu .. Time Grand Election hari tue ramai yang balek , tapi aku tak .. Kononnye nak stay dekat hostel nak studi .. Kononnye la kann ~~ So, sekarang nie dah semester break .. Masa untuk fokus terhadap family & kerjaya-kerjaya aku dekat rumah yang tertangguh ..
Aku kena tangguhkan dulu masa aku memberuk dengan kawan-kawan aku nie .. Guys, take 3 weeks ++ yea.. next month kita jumpe lagi .. memberuk semula .. Tapi serius konpem aku rindu nak menyakat korang .. haha menyakat ke disakat ?? 
Musim exam memang banyak kerenah .. Itu tak kena , ini tak kena .. Mood pun tak nenentu .. Cuaca lagi laa .. Waktu tue semua orang cakap tengah global warming , memang panas derr .. bershekshi sheksha dalam bilik nak studi .. haha rasa macam nak makan je semua benda , panas-panas hirup  coconut shake sampai telan ais-ais batu nya .. wahhhh
Okeyy .. kenapa aku banyak post gambar aku dengan kawan-kawan nie ?? Sebab 3 minggu cuti tak jumpak muka diorang ?? giller taching bhaii .. haha .. Kat atas nie senior-senior gua yang sokmo menyakat + menganjing + me- apa lagi .. me- macam-macam .. Haha tapi dekat bilik diorang la aku slalu poww makanan .. Giller buat muka tembok masuk bilik mintak makanan .. Kau ade dengan senior kau macam tue ?? ngehehehe
Okeyy .. now heading to Kedah .. Batch kiteorang yang habis exam awal dulu , so babai je lah yang lain-lainn .. hehe kiteorang beransur dulu yea .. jangan lupe kunci pintu bilik stor tue .. 

So masa untuk spend bersama family & lain-lain BEGIN ..








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...