12 April 2013

SITUASI KITEORANG SEKARANG "SAYANG"

Unknown | 9:20 AM | 30 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Rasanya semua orang dah tengok parody "Sayang" tue.. nak pecah perut ada, nak ketuk kepala budak tue pun ada.. hadooii hadooii.. Aku boleh tahu pasal video nie pun selepas cikgu sekolah lama tagged aku siap dengan post gi "bila tengok video nie teringat dekat paan" yayyyyy ??? bakpo pulopp cikgu ???!! Lepas tue mula la ramai orang yang panggil aku "kembar dia".. kembar ?? hey heyyy .. jauh langit dengan bumi ..


Sekarang nie, member-member dekat ipg aku pun dah giller dengan penyanyi asal sayang nie.. haha giller korang gillerrr!!!


Nampak tak ??? gillerrr






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

3 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHA paan & the geng giller

Azwar Syuhada said...

Ni mesti pengaruh Johan!! Dia kan, buat perody dekat Abph..hahah.. xD

Unknown said...

Azwar Syuhada : hahaha, semua pakat terpengaruh .. yg parody Johan mmg giller-giller

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...