01 February 2013

SEGMEN : 10 JAM TAMBAH BLOGLIST

Unknown | 4:37 PM | 20 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Mulakan bulan yang baru nie dengan segmen yang baru .. Oleh Cik Cupcake , eh silap Cik Lyeen ngehehe .. Untung la IPG Lyeen dah masuk elaun , kiteorang tak masuk lagi .. huwwaaa T_T tapi takpe , gua akan tetap menunggu dengan penuh setianya .. Okey dah , jom cikedout bak kata cik lyeen ape mende yang nak dibuat hari nie ..


disebabkan seorang member gua tag gua dalam segmen nie .. jadi gua pun nak tag dia jugakk .. jom selongkar blog dia : aisya sensei [http://aisyasensei11.blogspot.com/]

Cik Lyeen cakap segmen ini akan berlangsung bermula 11.00 Pagi hingga 9.00 Malam ini sahaja. Penyertaan selepas itu tidak akan diterima. Ok? Set?

dekat sini Cik Lyeen ade bagi nota pink katanye :
NOTA PINK: Semua peserta yang join akan masuk dalam bloglist selamanya kat BLOG INI. Sesungguhnya, hanya dengan cara itu Lyeen rajin blogwalking dan meninggalkan jejak. :)


jom bersegmen !











- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

Unknown said...

jom selongkar, jom ! haha

Unknown said...

duit elaun dha habis..uwaaaa...T_T..kalau elaun IPG paan dah masuk..mohon share2 la..HAHAHAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...