11 October 2012

ANUGERAH PELAJAR CEMERLANG IPGKTAA

Unknown | 8:50 PM | 00 orang doakan aku slim |



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum ..

Baru-baru nie takdela nak baru sangat , awal bulan nie
telah diadakan majlis Anugerah Pelajar Cemerlang Nov 2O11 dan Mei 2O12 ..
Ramai jugak yang dapat , dekat seratus orang lebih ..
Anugerah untuk pelajar yang mendapat PNG 3.85 dan ke atas 
untuk peperiksaan akhir semester .. tahniah kepada yang berjaya !!
actually , aku nak halau lalat sebenarnya .. banyak sangat la pulak ..
tu yang muka gitu tu ..naseb baik tak masuk dalam hidung 
ayat cover line .. hehehe

tema kiteorang kali nie ,
tajaan De' Fashionita kononnye la kan ..
for men : Kemeja Putih + Tie Coklat
for lady : Bebas dan berwarna Jingga .. 
korang pakai la apa pun asalkan kaler oren , lagi satu kena sopan lerr ..

aku nie takde tie coklat , jadi terpaksa la pusing satu hostel semata-mata nak cari tie tu ..
naseb baik lah jumpa .. thanks Alan ..
kalau tak , tak naik pentas la jawabnya aku .. huu
men of men .. haha
suci jer muka kiteorang ~~ and aku makin lebar .. ok fine 

harap semester nie dapat buat yang terbaik lagi ..
nak gembirakan mak , ayah dan family ..
Seronok bila tengok diorang senyum dan ketawa atas kejayaan kita ..
insyaAllah ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...