06 September 2012

ReuNiON K.A.M.I

Unknown | 9:29 AM | 00 orang doakan aku slim |



25 Ogos lepas , kira-kira hari raya ke-7 laa ..
gua sama member-member gua held a reunion untuk batch kiteorang ..
Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Baling batch 2005-2009
kalau campur tolak darab bahagi nie .. kira-kira dah 3 tahun kami tak berjumpa ..
mungkin ada sesetengah member yang boleh dan kerap berjumpa ..
tapi kebanyakannya lama giller lah tak jumpa ..

yang makin matured la, tinggi la , makin slim la ..
dan yang makin lebar of cos laa .. paling banyak sekali .. hahaha .. terutama lelaki kan ??
and siap dah ada anak lagi .. our first "anak menakan" in our batch .. 
i think biar la gambar yang story semua .. hihihi ..
banyak sangat kot .. nak buat description bagi setiap gambar pun loteh weii ..
bak kata Yuna "dalam gambar ada lagu" ..
haaa bak kata cikgu paan pulak , "dalam gambar ada story " ..
aneq , botak , salman , kory , ipan
ni grup meja gua ..
usop , gua , mie , ajim
classmate , okey lama giller tak jumpa !!!
usop oOiii , gua rindu hang ketat-ketat .. eh mie , cover-cover pulak tangan yang berbalut tue .. 
hehehe~~~ 

geng-geng segossip , segila , sesewel gua ..
pijah a.k.a zaza zoawe and mekna isa
weii , lu olang punya pelangai tala belubah lagi maa .. haha
liyana , jijah & aina
mun , pe'ah , elah ..
diorang nie pun gila-gila sewel macam gua jugak nihh ..
alhamdulillah , time reunion nie diorang cover perangai .. hahaha
cover la sangat kan ~~
bulat .. hang dah semakin buu balek .. hahaha .. cam mana nihh ??
ala haii .. kesiannya dekat si Al .. hang nak masuk dalam gambar jugak ke ??
tapi yang nie semua geng-geng tinggi .. hehehe ..
takpe-takpe , nanti hang join grup aku naa ..
kita buat spesell edition punya ..
aimi & capan .. dari sekolah menengah sampai la ke U ..
tak pernah berenggang .. tapi aku memang terhutang budi ar dekat hangpa ..
banyak tolong aku dalam subjek lukisan kejuruteraan time sekolahh dulu ..
alhamdulilllah .. result pun okey .. thankz wehh ..
"ehh .. air nie berkondensasi la .. "
"tu la pasal , mungkin suhu bilik banyak mempengaruhi tindak balas dia kot .."

hehehe .. doktor Jie ngan doktor Widad nie kalau bersembang memang bab-bab
tue jerr .. ke story pasal doktor-doktor ensem dekat egypt nuu ?? hihihi ..

hmmm .. asyik story pasal orang je weeiii .. 
mana makanan nie .. pequt ni pun dah lapaq dah nie .. dok berdentum dentam dahh ..

menu apa hari nie weii? ketupat? lemang? rendang?
amboii .. asal hari raya semua menu tu yea ..
meh kita selongkar apa yang akan kiteorang mencekik hari nie ..
yang first nyerr .. menu wajib kiteorang .. nasi !!
lauk kemain lagi .. full pinggan tue haa .. sampai tumpah keliling meja ..

sayur kailan , keropok , sambal bilis , 
ikan goreng berbawang , ayam masak pe ntah , daging masak hitam ..
bla .. bla .. bla .. memang melazatkan ..
sup cendawan bersama bebola ..
cendawan dia seriuss sedap wehh .. rasa cam nak tambah jerr ..
tapi kena ingat kat orang belakang laa ..
nie dia punya desert .. tapi tak ingat la nama paa ..
yang pasti ada puding mangga , sagu , gula merah , sirap ..
memang desert betul .. sedap giller !!
nie kira ala-ala rojak la .. 
tapi ada daging salai .. campur dengan air asam .. seriuss sedap ..
nie dekat last-last ..
sesi merantah dan menghabiskan makanan yang ada ..
time-time ni la majlis perbandaran mula start keje diorang .. hehehe
nak kata kat aku la tue !!
yum yum yummm !!!
sedapnyer wehhh .. sampai kembang hidung mulut cheq ..
nie la our first "anak menakan" dalam batch kami ..
bukan anak si usop nie .. tapi anak tikah .. comei nyoO
wei tikah , nama anak hang Amzar Quwais kan ?? gua selalu lupa laa .. haha
Our dentist .. Dr. Dalilah Liyana ..
ala .. lupa nak suruh mak hang kirim spagetti .. raya ni takdan merasa ..
kempunan cheq ..
aku tak tahu apa yang kelakar sangat sampai si Burn gelak sampai macam tu ..
tapi aku tengok si mat Ju muka seriuss je .. mana 1 yang betoi ni ??
sapa yang normal ? sapa yang tak normal ni ??
haa .. lupa nak gitau .. gua jadik MC tak formal untuk reunion kali nie ..
kena handle untuk game & acara lain masa tue ..
tu pun last-last minit malam semalam diorang cakap dekat gua suruh jadik ..
partner MC gua si Burn .. wei , kostum hang tuu ..
aku pun konfius mana peserta reunion , mana pekerja hotel .. hahaha
dari tengah , kelabu .. haha
syima , ejad , nard , iefa , mekna , jiah , daly , tikah si mama Amzar dan atin ..
memang laa ..
kalau dah kawan lama tak berjumpa memang gini la jadik nyer ..
gossip , story pong pang pong pang ..
haaa .. khusyuk nya hang Ma dengar doktor ni cakap .. 
kalau dalam movie FROM PARIS WITH LOVE ..
La nie , FROM EGYPT WITH LOVE .. fina & zihah .. our doktor muda ..
our ladiess ..
jap , aku try recall nama setiap sorang .. rasanya ingat lagi kot ..
aku tak makan asam banyakkkk aihh .. heheh
our men .. men of men ..
perempuan dah ada yang dah kawen ..
laki bila pulak weii .. hmmm ..
laki susah sikit .. banyak tanggungjawb ni haa ..
member-member yang gua sayang , kangen , rindu giller ..
tambah-tambah yang duduk dekat obersee .. setahun lebih baru dapat jumpa ..

kepada semua yang datang ke runion jalinan kasih nie ..
paan nak wish tenkiu so muchh ..

kepada AJK yang handle event nie , lagi la tenkiu-tenkiu very much ..
terima kasih semua ..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI










- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...