10 August 2012

Eh, BeTuL ke Aku JaDi RuNNiNg MaN GuESt SeTeRuSnYa ??

Unknown | 8:57 AM | 00 orang doakan aku slim |




Assalamualaikum ..

Semenjak dua menjak nie dah ramai pulak 
kerakyatan kemalaysiaan nie tergila-gila dekat satu variety show Korea nih ..
hape lagi kalau bukan Running Man ..
do not walk .. run !!
Kwangsoo , Jongkook , Jaesuk , Jihyo , Jongki (ex) , Sukjin , Haha , Gary
Paan rasa ramai yang dah kenal member-member diorang nihh ..

kalau tak silap kan sekarang dah masuk episod yang ke 105 dah ..
cuma tak sempat je nak tengok .. sibuk sikit wehh ..

kadang-kadang tu kan ..
aku terberangan la sikit ala-ala Mat Jenin nihh ..
 boleh tak aku nak jadi guest Running Man ??
ngahahahahah .. bapak berangan yang dah sah-sah takkan menjadi ..
nak jadi guest ??? kejap yea .. aku amik cermin dulu ..
nahhhhh .. tengok sini paan oOi ..
sambil belek-belek muka dekat cermin
dah tengok dah ?? ok , aku simpan balek ..

ok fine .. fine ..
berangan camni pun tak bole ..
tapi sekali sekala berangan tak salah kan ?? haha
biarlah kalau menjadi ke tak .. alahh , korang pun macam tu jugak kan ..
kecik-kecik dulu berangan kononnye nak kahwin dengan anak raja la ..
nak jadi mak datin la .. kan ~ kan ~
okey ..
aku dah buat angan-angan aku tu jadi jadi realiti kejap ..
taruk scene dalam kereta pun jadi la abu oOi ..


Dah dah .. aku dah kebuntuan idea nak menulihh ..
wassalam . .
Selamat hari Jumaat .. wehh , semayang jumaat hari ni ..
pergi awal sikit .. dengar khutbah ..
pahala ~ pahala ~~





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...