25 February 2012

DaPat MaKaN KeK FRee..ngehehe

Unknown | 9:09 PM | 00 orang doakan aku slim |
Alhamdulillah...
doa aku dah dimakbulkan Tuhan
tengah sibuk nak siapkan esaimen tadi tiba2 kawan panggil gi bilik dia..
katanya ada something..okehh..
apa yang something tue??

pastu dengan muka yang separuh sedar sebab dekat sejam menghadap laptop
pun terus pergi bilik kawan..
sampai je dekat bilik kawan terus cakap 
"nah, habiskan kek tue..cepat..nanti cair.."

mata paan yang macam tak cukup tido nie terus terbeliak macam 
kucing nak beranak..perrggghhh...
rezeki..rezeki...ehehehe...
Nie kek lebih yang kawan beli untuk celebrate besday ♥♥ dia hari nie..
wuuu..sweetnyer..

kek nie kalau dapat kat aku memang siap la yeaa..
gelojohnyer giller mamat nie makan..
cuba cover sikit...tak sopan benor..
mulut tue sensored..sebab meleleh habis air liurnyer tue..
hehehe..

lepas makan relax kejap..
mengah~~~



***
lepas asar tadi tetibe dapat hidayah nak turun joging..
kalau nak diikutkan petang2 time hujung minggu nie 
tempatnya atas katil jerr..

lepas jer joging pusing2 maktab terus masuk dalam gym..
angkat2 berat..main segala alat yang ada dalam tu lah..
haddhooii..tangan nie dah lama tak mengangkat benda alah tue..
macam nak tercabut jaa..

tengah2 dok exercise tetiba mata terpandang dekat 
sejenis makhluk nie...
benda yang paling aku takut~~

hati nie taknak pergi tapi kaki nie automatik bergerak pergi
dekat benda alah tue...

pastu sekali aku menimbang aku punya jisim mass weight aku nie...
OMO..OMO..
huwwaaaa...dah agak dah!!!!
arggghhhh...stressSSss..!!
tapi takdelah muka over macam pakcik kat atas tue..
huwwaaa...

syahir..ottokei..ottokei..
doum!! doum!!!

cheq nak pengsan dahh...









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...