29 December 2011

SCeNt oF WoMaN D' MaLaySia

Unknown | 5:32 PM | 00 orang doakan aku slim |



huuu..bru nk gtau dkt rakan2 blogger smua... 
tp dh terlepas dah.. 
tp xpe la..juz nk kongsikan jerr.. 

Pelakon utama drama korea “Scent Of A Woman”, 
Kim Sun-A dan Lee Dong Wook tlah dtg ke Malaysia 6 Dec ritu
utk mmpromosikan drama diorg..



Drama bersiri tue disiarkan di Astro One HD (Saluran 393) 
setiap hari Rabu dan Khamis, jam 9.05 malam. 

"Saya sangat teruja dan berharap pengalaman pertama ke Malaysia akan meninggalkan satu memori indah buat diri saya. Pada masa yang sama, saya berharap penonton dapat memahami maksud cinta sebenar selepas menonton drama ini," ujar Sun-A ketika ditemui di sidang media yang berlangsung di Hotel Mandarin Oriental, Selasa lalu.


 Dong Wook nmpak kurang bermaya spanjang sidang media berlangsung..
klu tgok gmbr pn kita leh agak kan..
dia mohon maaf n mengakui keletihan krana masih terlibat dgn 
penggambaran drama terbaru di Korea. Tp dia sgt happy berpeluang berkunjung ke Malaysia dan berjumpa peminat kt sini.

Saya gembira kerana sambutan yang diberikan begitu baik. Saya berharap drama ini akan mendapat maklum balas positif daripada peminat. Saya berharap dapat berkunjung ke Malaysia lagi selepas ini. 


“Scent Of A Woman” mengisahkan seorang wanita berusia 30 tahun dan mempunyai tempoh enam bulan untuk hidup kerana mengidap kanser. Dalam tempoh tersebut, dia mempunyai beberapa impian yang ingin dicapai sebelum meninggal dunia.



- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...