15 August 2010

nEw LiFe d' IPG..!!!

Unknown | 1:21 PM | 00 orang doakan aku slim |
New Life@ipg aFzaN,pAhaNg..!!


Skarang neh aku dh ada kt Ipg Tengku Ampuan Afzan,Pahang...
Hmm..not bad dia punya environment...cuma pendalaman sket r...
Kt sni smua ok..tp da certain2 yg mmg mnyedihkan gk r..
Salah 1 drpdnya ialah krisis air slalu blaku..yg nk djadikan citernya hari 1st aku nk msuk kelas..pg tue aku nk pi mndi tgok2 air xda...xpa la..pastu tgok orang pakat kluar msuk dlm jmbn..aku pun nk pi mndi la dlm jmban..tgok2 air xda...juz amik air smayang ja..mmg nangis gila aku dkat situ...huwwwaaaaa.... =(

   Pastu kt dlm maktab nie xda pa2 sgt..kdai pa smua xda..smua nk kna kluar gi bndar..mmg qenyah r...
yg da pun kafe ngn kantin..mknan kt kntin lak mahal2..bjet dok KL r..tau lar kuala lipis pun "KL" gak...heh..
Tp aku dh bleh ssuaikan diri ngn smua tue dh...mak da bg nsihat kat aku agar ssuaikan diri dn trima keadaan kt sni..mna la taw tiba2 nti posting pi pndalamn xla clture shock sgt...bdk2 yg ngaji kt ipg bndar msti nangis n tkejut xleh trima keadaan ni..kta ni kra btuah jgak la...dh dberi suasana cmni...

Bab kawan2 lak..kmt sni aku dh da rmai kwn2 bru..classmates aku unit bm1 pn not bad la..izzat,wafi,yusra,wakash,akasyah,man,solehin,arif,faizal,fauzan,ijai,hafiz,nida(bdk sp),ain,fyzah,mazni,nadia,anis,mira,amalina,farhana..yg mat hafiz tue suka dok sakat aku..ngee...
Pastu aku da gk kwn2 kdah..amir,izham,aidil,.dll....n kwn2 aku dri negeri lain..syahir,ilham,fidelis(sarawak),amy(sabah),shalu,elis,hafiz,clara,teik,ee, dan byk gi r...huhu...they all my friends..
Harap2 aku leh ssuaikan hidup n studi kt sni...amin...






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...